
VISITES CONCERTADES. CONTACTAR DIRECTAMENT AMB EL GUIA: 696 545 254 visita@etim.cat
Lo Blai, un treballador poc avesat a rebre forasters, es veu obligat a acompanyar-los en una visita al celler cooperatiu. De forma amena, els guia durant la seva estada, mostrant-los la seva peculiar visió d’aquesta joia del modernisme agrari i dels secrets dels vins que s’hi elaboren.
Buscant el somriure i la complicitat dels visitants, l’actor descobreix els detalls arquitectònics del celler i tots els seus racons, mentre els dóna a conèixer el procés d’elaboració dels vins, vermuts, dolços i rancis.
El recorregut finalitza a la sala de tast, on es degusten tres vins de les gammes Ètim i Castell de Falset, els emblemes de la Cooperativa Falset Marçà i elaborats a l’empara de la DO Montsant.
PREU: 12€
HORARI:
DISSABTES
Dissabtes a les 10.00 en castellà. Mínim grup de 6 persones.
Dissabtes a les 12.00 en català.
Dissabtes a les 17.00h en català.
DIUMENGES
Diumenges a les 10.00h en castellà. Mínim grup de 6 persones.
Diumenges a les 12.00h en català
DURADA: 1h15 aproximadament.
CAPACITAT: de 2- 40 persones.
IDIOMES: Català, castellà i anglès (a concertar).
INFORMACIÓ COVID: Garantim les mesures de seguretat de distància, mascareta i tenim a disposició gel hidroalcohòlic.
Per a grups. Per a tota la família. Per a no iniciats. Teatralitzada.
Més informació i contacte:
Cooperativa Falset Marçà
C/Miquel Barceló, 31
43730 Falset (Priorat)
696 54 52 54 / 977 83 01 05